Merhaba Anneler ve anne adayları.bende yazsam mı yazmasam mı derken yazayım dedim :)) 23 Ağustos günü annem teyzem ve eşimle sabah kahvaltı yaparken içimden pıt diye bir ses duydum sanki içimde şampanya patladı.derken bir anda tuvaletim geldi sandım.altıma yapıyormuş gibi hissedip lavaboya koştum bir de ne göreyim tuvaletim değilmiş istemsizce akan bir su.anneni çağırdım hemen o da geldi baktı peçeteyle evet suyun dedi.20 Ağustos ta da doktor kontrolüm vardı çatı muayenesi olmuştum.doktor normal doğum için uygun dedi.büyük bir sevinçle bekliyordum.ama nerden bile bilirdim ki 3 gün sonra doğum yapacağımı.neyse hemen duşa girip çıktım bu arada su hala sızıyor .doktoru aradı eşim hemen gelin dedi.saat 12:10de suyum geldi 20 dk arayla 3 sancıdan sonra evden çıkmak için hazırlanırken nişanım geldi.3 dk bir sancı gelmeye başladı.dedim heralde açılmıştır.bu kadar hızlı sancılar gelirken.hastanede açılmama bir baktı ebe 2 cm dedi.doktorum geldi.nornal istersen yarına kadar sürer dedi.bende hala normal dedim.saatler gittikçe şiddetlenen ağrılardan sonra hatırladığım bayıltıp alsınlar dediğimdi.nst ye bağlı 18:00 kadar bekledim.bebek küçük olduğu için başka müdahalede yapamıyorlar.akşam 17:30 a kadar düzenli olarak 3 dk bir sancı geliyordu ve hiç açılmam olmamıştı.17:30 dan sonra dk bir sancı gelmeye başladı.nefesimi yönetemiyordum ve sancı çekmekten dermanım kalmamıştı.doktoru aradı eşim sezeryan istediğimizi söyledi.ebe de onayladı bizi.açılmam hala yoktu.18:20 da sezeryana aldılar ama her dk sancı çok zorluyordu.spinal anestezi için bile zor dayandım.sancıdan ne iğneyi ne başka bir şeyi hiç bir şeyi düşünmedim.iğne etkisini gösterince çok rahatladım.merakla bebeğimi beklemeye başladım.sezeryandan korkmuyordum ama normal olsun istemiştim kısmet değilmiş.bebeğimi gösterdiler benden mutlusu yoktu ama hemen muayene sonrası küvöze aldılar başka bir hastaneye götürdüler.oğlumu görünce başlayan ağlama krizim ameliyathaneden çıkana kadar devam etti.1 hafta küvözde kaldı o bir hafta ölüm gibiydi.2 güne bir gösterdiler.tek iyi olsunda
Diye katlandım.şükür şimdi yanımda.Allah herkese yardım etsin.yenidoğan da yatan bebişleri görünce niye erken doğum oluyor diye sormamak elde değil.bir neden yokken erken doğum oldu benim.Allah herkesin bebeğini gününde doğmayı nasip etsin.35.haftamda doğum oldu.