Hepatit b için 2 doz aşı vuruldum sağlık ocağında tetanozla beraber. Şuan 39+1im ve doğum yapınca bebeğe de aşı vurulması gerektiğini duydum başına gelen var mı. Bu zamana kadar hepatit b olduğunu bilmiyodum 20. Haftamda sağlık ocağında öğrendim. Doktoruma sordum şuan cevap bekliyorum