Humaa-1 bende kızımı 5 kayıptan sonra kucagıma aldım. Ve iğne ilaç kullandığım halde gitmişti yavrularım. Bol sabır ve dua ile kavuştum kızıma. Allahım bekletiyorsa güzelleştiriyor gerçekten. Sizinde değeriniz 2 katından fazla artmış 2 günde inşallah rabbim gönlünüzdekinden daha güzellerini nasip etsin size 🙏