Humaa-1 canım sağlıklı bir yükselme gibi durmuyor benim başıma da geldi çünkü ilk yaptırdığım da 13 çıkmıştı 4 gün sonra kanamam başlatınca şüphem de olduğuniçin acile gittim tekrar test yapıldı be pozitif çıktı sonuç 21 di sağlıksız bir şekilde yükselmişti kimyasal gebelik geçirmişim adet dönemi geçtikten sonra oluyormuş kanama doktor öyle söylemişti ve üstüne hemen hamile kalırsın demişti ve öyle de oldu kimyasal gebelikten sonda 3 4 hafta sonra tekrar gittim ve beta 750 çıkmıştı ve kesem de gözükmüştü