Sedaylmzzz09 Merhaba arkadaşlar 11 haftalık hamileyim dün olan kahverengi akıntımdan dolayı bugün doktora gittim kanama alanı oluştuğunu öğrendim. Tehlikeli bir durummudur ne kadar sürede geçer var mı bu durumu yaşayan
Mimartezeanne Sedaylmzzz09 merhaba aynı haftalarda benim de olmuştu lekelenme ve kanama bölgesi doktorum progestan verdi fitil olarak kullandım sabah akşam şimdi 14. Haftadayım sadece akşamları kullanıyorum korkacak bişey yok ama kaldırdığın eğildiğin herşeye dikkat et🙏🏼 Geçmiş olsun
Sedaylmzzz09 Teşekkür ederim canım bana da fitil olarak progestan verdi ve de iğne verdi haftada bir kez 4 hafta boyunca bakalım inşAllah olmaz dinleniyorum bol bol 🤲