telliaktas Tüplerim de yapışıklık olması sebebiyle bebeğim olmuyor böyle bir sorunla karşılaşıp herhangi bir tedavi gören ya da bitkisel bir çözüm önerisinde bulunacak kimse var mı
Ebrugur telliaktas ilk rahim filmi cektirdigimde tüpler kapali demislerdi devlet hastanesinde cekememisler hic agri falanda hissetmemistim özele gittim gecen ay gayet temiz cikti
Merrcimek telliaktas Genellikle film çekerken açılıyor diyorlar ama sen yine de tüp bebek merkezleriyle görüş.
gigi telliaktas tüp bebek canım başka çaresi yok yumurtalık rezervin yüksekse hiç zorlanmazsın merak etme bitkiselle felan olacak iş değil gebe kalman lazım. Ama gebe kaldıktan sonra rahim genişlediği için ikinci ya da üçüncü çocuğu normal yollardan olan çok insan varmış
bsraanne telliaktas merhabalar aynı durumu ben de yaşadım rahim mr ı ile yapışık olan tüplere ilaçlı sıvı ile basınç yaparak açılıyor. tüp bebek için çok erken. ayrıca tedaviden sonraki 3 ay hamile kalma ihtimalin normalden de daha yüksek. benim de öyle oldu