Kızlar selam adetimin bugün 3.gun gecikmesi 12 Eylül adet günümdü , geçen hafta erken gebelik testi yaptım adet günüme 5 gün kala negatif çıktı , bu şekilde hamile olduğunu öğrenen var mı acaba göğüslerim de aşırı ağrı ve şişme var kasık ağrım var, biraz daha beklemeli miyim test için sizce erken gebelikte negatif görünce umudumu kaybetmiştim .