Senay1920 ikili tarama ve üçlü tarama bu yüzden iyi değil yaptırmadım iyikide yaptırmadım çünkü insanların psikolojilerini bozuyorlar kaç tane arkadaşıma da böyle dediler bebekleri sapa sağlam doğdu hiç bişeyleri yok stres ve üzüntülü bir hamilelik geçirdiler başka bi doktora daha gidin ama çok takılmayın genelde yanlış soyluyorlar