Ben doğum yapmadım ama ailemdeki çoğu hamileler orda doğum yaptı ertan beye bende kontrole gitmiştim kendisine. Kendisinin doktorum olmasını çok isterdim ama malesef şehir hatayda oturmuyorum ama sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olmaya çalışırım