31+3 haftalık bebeğim kilosu 2 kilo 56 gram iyi mi hanımlar 🤭
Szsz_c Bence iyi benim 33 de 1920 g dı🤗
Szsz_c benimde 30+2 yakınız😅 2 kilo doktorum iyi olduğunu söyledi
HilalG doğum yaptınız mı siz peki 😊
rumeysaa1 anladım teşekkür ederim sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻❤
Szsz_c Yok daha 34 haftadayız 🤭
Szsz_c amin hepimiz♥️🙏🏻