Ahh ben bu ben🤦🏼♀️ Çalışıyorken vakit geçiyordu bir şekilse şimdi evdeyim ve yapacak çok iş var ama dışarı çıkıp rahatça alışveriş yapamıyorum malum korona😔 sürekli yatıyorum ve sıkıldım modundayım bir de psikolojik olarak da sıkılıyorum yani bunalmış bir haldeyim iyimser değilim pek. Hem hormonlardan hem de evde olmaktan sanırım.