Pembe-mavi Öncelikle çok geçmiş olsun, bende tam 17-18 haftalarımda çok az miktarda kanama yaşadım, iki ayrı kanamam oldu ama çok çok az miktarda 1 hafta arayla. İlk kanamada korkuyla direk hastaneye gittim iğne yaptılar progestan başlattılar düşük tehlikem olduğunu söyledi doktor yatıp dinleneceksin dedi. Hep yattım ağrılarım uzun süre devam etti ama lekelenmem olmadı. Ta ki 1 hafta sonrasına kadar, çok çok az miktardaydı yine doktora gittim bu sefer enfeksiyon olabilir dedi antibiyotik ilaç ve endol fitil başlattı çok şükür bir daha lekelenmem olmadı ağrılarım da 2-3 hafta kadar devam etti sonra azaldı. Şimdi 31 haftalığız 27.haftadan beri erken doğum riski sebebiyle sürekli istirahat halindeyim. İlaçlarınızı düzenli kullanın bol bol istirahat edin dua edin… İnşallah sağ salim kavuşuruz hepimiz yavrularımıza 🤲🏻