gulsenmstf 9+2 haftalık hamıleyım ve ayaga kalkmaya mecalım yok sureklı yatmak ıstıyorum ayaga kalkınca 5 dk duramadan basım donuyo mıdem bulanmaya baslıyo yatınca hıc bsey kalmıyo ama yok mudur bnun caresı 😭😭😭😭😭
Arya12 gulsenmstf maalesef yok canım sabret inşallah geçecek . O zamanlarım benim de çok fenaydı bilirim seni çok iyi anlıyorum
gulsenmstf Arya12 ne zaman gececek bu halszılık ınan dayanılır gbı degıl kendımı artık aglamakla buluyorum hamılelık sonuna kadr devam mı etcek😭
Arya12 gulsenmstf bana da doğursam bile geçmeyecek gibi geliyordu üstüne bulantı kusmalarım vardı 2 ay çektim. 17. Haftalarda bulantılarım da halsizliğimde azalarak bitti canım. İnşallah senin daha erken biter.