Babyy1S bakın anlamıyorsunuz. Sürekli bakıyormuş. Olmaz her defasında alttan bakılmaz. Doktor da bizim gibi insan sonuçta , doktor yapıyorsa haklıdır kesin doğrudur diye birşey yok. İlk gittiğim doktor beni zehirledi verdiği ilaçla resmen başka doktora gittim gerek yok kullanma birdaha ilacı dedi. Her doktor doğru bilmek zorunda değil.