Arkadaşlar merhaba. Bugün Ankara şehir Hastanesi’ne üçlü tarama için gittim dört aylık hamileyim. Doktora cinsiyeti belli mi diye sordum cinsiyet bakmıyoruz dedi! Tartismamak için bişey demedim. Ankara’da uygun bi özel hastane bilen var mı. Cinsiyetini öğrenmek için gitmek istiyorum.