Duru999 tabi ki hareket sayılır.benimki de öyle resmen takla atıyor. Rahatsız olduğunu sanmıyorum çünkü zaten suyun içinde olduğu için dış etkenlerden fazla etkilenmiyor kolay kolay. Bir de şimdi yeri geniş olduğu için rahat rahat hareket ediyor. Büyüdükçe yeri daralacak fazla hareket edemeyecek ama sen yine de hareketlerini çok kuvvetli hissedeceksin canım🥰