Tatlım bende Karadeniz mahallesinde oturuyorum sultangazi bahat hospital e gidiyorum ordan memnunum ilk doğumumu da orda yaptim şimdi ikinci gebeligim takip için oraya gidiyorum doğum fiyatı daha sormadım ama orta gelirli aileler içinde uygun bi hastane bi bakabilirsin