Merhaba, 15 haftalık gebeyim, bebek aşağıda durduğu için biraz fazla ağrılarım batmalarım oluyor ve sık tuvalete çıkmalarım azalmadan devam ediyor doktor gebelik korsesi kullanmamı önerdi. Bebeğin yukarı çıkmasını sağlıyormuş, kullanan marka tavsiyesi olan aydınlatırsa memnun olurum 🙆🏻♀️🌸