Sahrammm mutlaka al ve biraz bekle derim ben ben son adet tarihimi bilmiyordum meğer geç döllenme yaşamış bebeğim, o yüzden 1 hafta geç duydum ben henüz küçükmüş zaten gittiğimde çok acele etme,zaten vücut sağlıksız gebeliklerin yüzde seksenini tutmaz atar için rahat olsun ben duyacagina inanıyorum