GzdeelikAkbacak ben doktora gitmeden önce bakıyorum internetten haftasında boyu kilosu kaç olmalı diye her gittiğimde hep yazılanlardan fazla oluyo😳 24te 806 gramdı taa ozaman demişti doktorum iri bi bebek 3,5 kiloyı görür diye, şimdi 32 de 2318 olunca 4 kiloyuda bekliyorum diyo benimki iri. Sanırım anneme çekmişim annemin en zayıf çocuğu 3700 doğmuş😂 ben 4,500 erkek kardeşim 4,900🙈🙈 doktor hamur işi ve tatlıdan uzak dur dedi 33 haftadayım 7kg aldım hepsi karnımda zaten 😳