mom101 benim de kalça a vuruyor ve nst de sancı çıkmadı cuma günü 🤦🏻♀️ yumuşama açıklık sancı hiç birşey yoktu hatta. Senin kanalda olduğu için ağrı yapıyor olabilir canım. Düzenli sancın olursa 10 dk da 1, 5 dk da 1 e düşünce doğum sancısı oluyor 😊