Srhnzlcn Tugbaslan3458 yani ben hamile olmadan önce hep yaşıyodum idrar yolu enfeksiyonu olduğumda .. suan hamilesin bnce direk doktorunla konuş bi baksn☺️
Mihre Tugbaslan3458 Hamileliğin hiç bir döneminde kan gelmesinin normal yanı yoktur,tehlikeli olabilir.Hele ki ilk 3 ay daha önemlidir.Acilen doktorunuza gitmelisiniz.
zeynos07 Bende olmuştu, idrar yolu enfeksiyonumdan dolayıymış, birde rahim kasılmış biraz stresli bi dönemdeydim