Kızlar 10 gün önce covid testi yaptırmıştım pozitif çıkmıştı evde atlattım bu süreci.. bugün doktora gittim ciğerlerim temiz bir gelirdim de kalmadı çok şükür ama gebelik şekerim vardı bebeğim baya irilesmis devlete gittiğim için önce yatış 3 gün şeker takibi sonra olmadı sezeryana alırız dediler bende kendi doktorumla görüştüm yarın gel doğumunu yapalım dediler sezaryenle.. size soracağım covid süresince oksapar kullanmıştım yarın sezaryen olursam bir sıkıntı olur mu doktora sormayı unuttum fikri olan var mı?