Ss123 benim kızımda sadece kalpde parlama vardı doğum sonrası pulmoner darlık görüldü, 2 aylıkken anjiyo oldu aort da da darlık olduğu fark edildi. Aort ve pulmoner damar darlığı Williams sendromu belirtisi denildi, genetik test yapıldı ve tanı konuldu.
Bizde gelişim geriliği de oldu tüm ölçümlerinde 32 33 haftaya uyumluydu 37+5 de 2090 g doğdu. İnşallah bir sıkıntı yaşamazsınız.
Doğduktan sonra bu darlık ilk hafta genişleyebiliyormuş iyileşebiliyormuş genetik faktörlü değilse. ilk hafta eko çekildi sürekli çocuk kardiyoloji de bizim darlık devam etti maalesef düzelme olmamıştı belki sizin düzelebilir bir sıkıntı olmayabilir.