Bana kalırsa zor isimler seçmeyin derim. Lidya zor bir isim mesela.
Birde anlık düşünüp kendimize göre isim belirliyoruz biz . Ama bundan 20 -30 sene sonra bebeklerimizle aramızda ciddi jenerasyon farkı olacak isminden utanmayacağı değiştirmeyeceği daha uluslararası bir isim tercih edebilirsiniz. Mesela 25 sene sonra kızınızın iş için Amerika’da olduğunu hayal etsenize 💕💕 söylenmesi kolay bir isim seçmelisiniz bu yüzden bence birde 2 isim yerine tek isim 👍🏻
biz kızımızın adını Asya koyduk bu arada🥰