Kendinize dikkat etmelisiniz ilk 3 ay çok önemli. Folik asit başlamanız lazım. Başlamadıysanız hemen gidin doktora. Folik asit başladıysanızda 8. Haftada gidebilirsiniz. Şuan korona olduğu için en fazla ayda bir gidersiniz zaten. 35. Haftadan sonra kontroller sıklaşır. Beslenmenize dikkat edin.Ağır iş yapmayın ve kaldırmayın. 🌸 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🐣