İyi akşamlar arkadaslar.. 22+3 günlük hamileyim.. Aniden memleketime gitmem gerekti, bulunduğum yerden 600 km uzaklıkta.. Arabayla gitsek sıkıntı olur mu sizce? Ani olduğu icin doktorumu da arayamadım.. Cep numarası da yok bende.. gitsem yarın sabah erkenden yola çıkmam lazım.. Bu haftalarda yolculuk yaptınız mı hic, bebeğimi etkiler mi acaba? Çok korkuyorum ama babam rahatsızlandı burada da kalamıyorum.. Gurbet cok zor 😔