_baharsaglam işte ben beşinci haftamda gitmiştim karnımdan bakıp görmemişti ilk kez gidyordum hamilelik şüphesiyle karından göremeyince alttan baktı iki kese gördü o zaman boşlardı bana dediki ikiz gibi ama biri boş çıkabilir dedi bir hafta sonra ikiside doluydu 😂 belki geç döllenme olur ikinciside olur senin eğer istiyorsan tabi ikiz bebek 🙂 ben çok istiyordum doktor söyleyince ağlamıştım baya 😂