lifeofmybaby Kızlar merhaba. Son adet tarihim 15 Ağustos. Bugün 3 tane test yaptım pozitif çıktı daha sonra doktora gittim beta hcg 255 çıktı. Doktor pozitif dedi fakat 2 gün sonra gel netleştirelim dedi. Bu değer düşük mü içime kuşku düştü🙁
Sermec27 lifeofmybaby değerin gayet güzel benim oğlumda adete 1 gün kala 210 cıkmıştı 2 günde iki kat artıyorsa saglıklı gebeliktir inşallah saglıkla devam eder gebeliğin
Lokumcuk lifeofmybaby iki gün sonra iki katı ve üstü katlanıyorsa değerin kaç oldugunun önemi yok canım. Ben ilk öğrendigimde 145 di iki gün sonra 450 . İki gün sonra 2500 oldu
Seher112 lifeofmybaby benim adet günü 30 çıkmıştı ve şuan kalp atışını bile dinledik güzel yükselirse hiçbir sıkıntı olmaz ☺️
iremce_88 Benimde son adet günüm 16 Ağustos lifeofmybaby ayyyyy çok heyecanlı, benimde son regl günüm 16 Ağustos. Bende bugun test verdim sonucu bekliyorum sürekli laboratuvar sitesindeyim🙈 sizin süreciniz nasıl ilerledi🌿❤️
lifeofmybaby Fatos231 2 aydır kullanıyorum canım inşallah yükselir eşime söylemek istiyorum aslında ama kararsızım acaba 2 gün beklesem mii😂
lifeofmybaby Seher112 yaa inşallah bende duyarım 🙏🏻 rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻❤️
lifeofmybaby iremce_88 ayy inşallah hamilesindir ❤️❤️ Ben temmuzun 20sinden beri korunmuyorum bugün öğrendim hamile olduğumu❤️ 20 temmuzdan beri de folikasit kullanıyorum bu ay yumurtlama günüme denk getirdim tam ilişkiyi sanırım o tuttu❤️
Pinar-34 lifeofmybaby aynıyız canm benim de 15 agustostu bugün olmam lazımdı ben 6gün önce yaptırdım 72 çıkmıştı bugünler de ancak ona denk gelir zaten
lifeofmybaby Pinar-34 hayırlı olsun canımm Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Acaba ne zaman doğacaklar şimdiden heyecan başladı🤩
Zeynepartan lifeofmybaby canım ben 54 betayla öğrendim şuan 22 +2 yiz kızımla düşün benim 54 Tü korkma o yükselir hayırlı olsun inşalalh sağsalim alırsın kucağına 🤗🧿🥰
iremce_88 Gizemtylnnnn evvettttt 86 şu an 🥰 3 gün geçti olması gereken regl tarihi üzerinden yarın folikasit ve vitamin başlıyoruz. Çarşamba ve cuma yükselmesine bakılacak🧡 heyecandan uyuyamıyorum bugun😍