Merhaba kızlar aranızda ankara şehir hastanesinde doğum yapan varmı memnun kaldınız mı ?yanınıza refekatçı alıyorlar mı odaları kaç kişilik özellikle bu pandemi sürecinde doğuma alıyorlarmı bilgi verirseniz çok sevinirim ankara da yabancıyım çok fazla hastaneler hakkında bilgim yok 25 haftalık gebeyim etlik zübeyde hanım doğum evine gidiyorum ama yanıma refekatçı almayacaklarını söylediler doğumada asistanlar giriyormuş benide bir korku sardı ankara da olan arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗