Hanımlar kaçıncı haftanızda saçınızı boyattınız bebeğe bir zararı oluyor mu ? Ben 20. Haftamdayım . 3,5 aydan sonra boya yapılabilir yazıyor ama ben yine de sormak istedim 🙈 Diplerimi görmek istemiyorum artık 😂 Boyatan arkadaşlar kaçıncı haftamız????