Merhaba yeni doğum yapmış anneler 🌺 3 hafta oldu doğum yapalı ve ameliyat yerinde bi sağ da bi solda dikiş var doktorum dikişleri almaya gerek yok kendiliğinden eriyecek 40 gün içinde dedi. Herneyse ben bugün duş aldım sadece ameliyat yerine krem kullanıyorum sabah akşam krem birikmişti bende hafif lif süreyim dedim ama dikişlere değdirmeden sol taraftaki dikişim düşmüş. Erken mi acaba düşmesi için 3 hafta oldu. Sizlerin ne zaman eridi ?