Selam kizlaar 😍 benim dogum hikayem aslinda cok degisik ben gebeligimin en basindan 34.haftaya kadar ozelde muayene oldum doktorumu da cok seviyordum ama hastane hakkinda cok olumsuz yorum duydum cevremde orda dogum yapanlar vs kotu anlattilar birde ozel oldugu icin sezeryana yada suni sanciyla normal doguma alirlar diyede tedirgindim yeterki saglik olsun nasil olursa olsun dusuncesindeydim ama normal sanciyla geleceksede bunu engellemis olacaktim bi gun gorumcem beni aradi akhisarda oturuyor ben izmirde akhisar devlet haftanesinde kadin dogum kismi pilot bolge olarak secilmis ve istersen suda dogum vs var guzel anlatti burda dusunurmusun dogumu dedi dedim olabilir 4 hafta kadar esimle kontrole geldik gittik son 2 hafta gorumcemde kaldim esim beni birakti ve izmire dondu ertesi gun bel agrisiyla hastaneye gitmis covid testi yapmislar ve sonuc pozitif doguma kalmis 2 3 hafta yasadigim stres cok agirdi temasli oldugum icin benide aradilar karantinaya alindim ogrendigimiz gun test yaptirmaya gittim bende sonucu beklerken ki streste ayri bisey cok sukur negatif cikti ama esim bebegimin dogumuna gelemiycekti gelemedide😔neyse bu agustos bebeleri gelmek bilmiyor 41. Haftaya kadar doguramiyorumm derken her aksam forumda dogum hikayeleri okuyup aglarken cok sukur yasadigim tum seylere ragmen saglikla guzel bir dogum oldu benim icin tek temennimizde buydu zaten.. bir pazar gecesi gayet normal agrisiz bi sekilde yattim yatagima yatar yatmaz kapak sesi gibi pit diye bir ses geldi ayaga kalktim suyumun sesiymis meger lavaboya gittim baktim nisanimda gelmis hafif pembemsi sumuksu bir akintiydi dedim dogum basliycak sanirim ama agrii yok gorumceme haber verdim kayinvalidemde yanimdaydi hastaneye vardik saat gece 12 gidene kadar bi anda arabada agrilarim gelmeye basladi 10 dk da bir duzenli sekilde hastaneye vardik cati muayenesinde 2 cm aciktik hemsire istersen eve git sancilqrin sıklasinca gel saatte1 cm acilma olsa 8 saatin var dedi ama istersen yatisinida yapabiliriz dedi yatis yapalim evde cekemem dedim sancilar 10dk da bir sonra 5dk da bir dayanamiyordum kendi annemlere haber vermis gorumceme izmirden geldiler onlar geldiginde saat 4 mus benim sancilar 1dk da bire dustu sabah ezani okundu onu duydum benim cati muayenesine aldilar hemsire diyorki bebek geliyor nasil yani daha kac saat oldu ki derken yattigim yatagi acil dogum yatagina cevirdiler kaldigim odada dogumum basladi ve 5.45 de bebegimi kucagima aldim suni sanci yok 3 dikisle bitti dogumum cok sukur ebe hemsire hepsi sasirdi ilk dogum ve 6 saat olmadan gerceklesti ama her gece okudum kizlar ayetel kursi insirah suresi diger butun sureleri Allahim bana kolay dogum nasip et dedim ve suan tam 15 gunluguz ve evimizdeyiz rabbim herkese guzel dogumlar nasip etsin 🥰