Merhaba tecrübeli anneler😌 ben bişey sormak istiyorum ben adetime 4 gün kala kan verdim 12.29 çıktı 3 gün sonra Geçtiğimiz cuma 71.57 Çıktı Doktor güzel yükseliyo dedi yarın yine gitcem ama yarın 5. haftasına giriyorum adetime göre ama daha küçük sanırım değer keseyi görecek kadar yüksek değil sanırım böyle olan var mıı keseyi ne zaman gördünüüzz?