Semayavuz54 benim hamilelik öncesindede midemle ilgili problemlerim vardi hamilelikle beraber dahada artti yanmalar.ilk haftalardan beri cekiyorum,suan 37 haftaligim dahada kötülesti.gaviscon iciyorum ama dedigin gibi fayda olmuyor.cig badem cok iyi geliyor bana canim sende dene istersen uyumadan once 5 yada6 tane yiyip oyle yatiyorum,rahatlatiyor biraz.