Ebruuuuuu Kızlar benim ayaklarım ayak bileklerim şişmeye başladı 21. Haftadayız sanırım vücudum ödem topluyor😔😔 napmam lazım bilgisi olan önerisi olan var mı ?
Dytanne Ebruuuuuu canım bende şu an 35+0 ım. Ve bol su içip tuzu tamamen bırakırsan biraz daha rahatlıyosun. Bir de küçük bir tutam maydanoz ye. Hergün. Abartmadan. Ödeme çok iyi geliyor 👍🏻
Tolsel Ebruuuuuu tuzlu yemedim çok su içtim hiç ödem olmadı vücudumda spor da yaptım arada ama hep değil
Mel_yuz Ebruuuuuu bende de var cnm tuzu azalttım mutlaka yan yatıp ayakların altına yastık koyman lazım iyi geliyor bol su içmek gerekiyor. Doktorum kesinlikle sırt üstü yatmamam gerektiğini söyledi bana bilgin olsun 😊
meryemsahin4646 Bende kenarda bekleyeyim🙂 bende 35+6 olduk ayaklarım çok şişti sanki iğne batırır gibi canım yaniyo ayağa kalktikca sağ elim uyuşuk bir iş yapsam o yaptığım işi hiç hissetmiyorum neye dokundugumun farkında değilim
Gulsenkaragoz meryemsahin4646 benim oyle oldugu zaman soğuk suyla yıkayıp ayakarimi yükseğe dikip uzaniyordum iniyodu sizde oyle deneyebilirsiniz
deletedmom43 Ebruuuuuu 🙄🙄🙄 Genelde tuz yapar ama. Hazır gıda tüketiyorsan onlarda dünya tuz var. Ama ayaklarını yukarda tut bakalım, iyi gelecektir
Ebruuuuuu deletedmom43 düz yatıp ayaklarımı yukarı kaldırınca özellikle düz yatınca çok kötü oluyorum nefes alamıyorum
HicranKzn Benimde oluyordu beyaz ekmeği pirinç pilavı ve makarnayı kestim. Tam buğday ekmeği ile yola devam 🙂)
SimgeKoroglu Kızlar benim de ayaklar ve bilekler soba borusu gibi oluyor. 37+3’üm.. 1,5 lt suya yarım limon dilimleyip, 2 çubuk tarçın ekleyip gün içerisinde içiyorum. Ve ödemim gitti.. Mucize gibi geldi. Sizde deneyin derim..
Bisaniye SimgeKoroglu daha önce ödem sorunu yaşamadım ama güzel öneriymiş eğer bu hamilelikte olursa uygularım 😍😍😍
Dytanne Ebruuuuuu bende çok zor içiyorum ama midem bulana bulana içiyorum valla 🙈 içine sevdiğin meyveleri doğra aroma katsın belki öyle içebilirsin. Bir de öyle dene canım.
Didem19 Benmde 21. Haftada ayaklarım ve bileklerim şişti. Ne yaptıysam sonuç vermedi. Hatta ayakkabı 2 numara büyüdü. Doktor hızlı kilo almissin ondan olmus dedi. Sonra 24. Haftada indi ayaklarım. Bileklerimde bazı günler şişiyor bazen iniyor.