Benimde hafif derece mitral yetmezlik ve trikuspit kapakta yetmezlik var ama hafif olduğu için heralde blmiyorum her ay doktora gidiyorum ben kardiyoloğa normal doğum yapabilirsin çoo rahay dedi bir de sen çok güzel idare ediyosun maşallah dedi çok şükür 🤗