ElifSarem antalyadayım, devlettede özelde de burundan yapılan test yapılıyo. Normal doğuma gtsen bile hemşireler alıyomuş numuneyi 😱🤦🏻♀️
doğum stresine yeni bişi daha eklendi yani.
aslında önlem için güzel bişi ama offff o sancı o streste bide burnumuza sokcaklar 😰