Kızlar 33+3 deyiz 20. Haftadan beri 10 gün göbek çevresinde gerilik var bebeğimin ama kilosu haftasıyla uyumlu kilo alması da iyi bugün doktorum 37. Haftanda doğum olacak sezeryanla dedi küvözde kalır dedi ne kadar kalacağına doğumdan sonra karar vericez dedi. Başına gelen ya da yakınlarınızda şahit oldunuz mu böyle bir duruma süreç nasıl oluyor merak ediyorum 🥰