Tugceakyuz Rabbim hangisi hayırlaysa onu nasip etsin İnşaAllah canım😊 sezaryen sonrası hiç zorluk cekmeyenlerdenim 2.günden itibaren desteksiz kalktım evladımla kendim ilgilendim spinal sezaryan olmama rağmen hiç bel baş ağrısı yaşamadım yani doğumla ilgili hic zor kotu anım yok yanlış anlama sezaryana teşvik etmek için söylemiyorum ama olurda öyle bir durum nasip olursa kötü hikayeler korkutmasın 😄😄😄