TugbaLafci Kızlar karnım aşağı indi 3-4 parmak kaşıklarıma baskı yapıyo bebek ama ne suyum nede nişan gelmedi yaşayan var mı acaba
RdvanSimgeYlmaz TugbaLafci Benim de öyle Can'ım son 10günüm var bu gün muane oldum ama ne açılma var ne bir şey oğluşum kanala bile yerleşmemiş gelemeye hiç niyeti yok 😅
deletedmom351 TugbaLafci Hem de ne baskı var bir de üstüne tuvalet sorunu eklendi. Son aylar olur öyle benimde karnım iyice aşağıya indi.
Nihanozturk TugbaLafci bende 34teyim ama sanki biraz asagı indi gibi benimde bide bugün tam ortaya toplanıyo yanlarımda fln hicbisey yok ortada bi cıkıntı
TugbaLafci Keriminmutluannesi daha erken gibi ama annemin yanındayım annemde peçete koy dedi leke felan gelirse diye
TugbaLafci RdvanSimgeYlmaz benim daha çok var normalde 33 haftalık oldum ama yağ de 36+4 gözüküyoruz doktor ne zaman geleceği belli olmaz dedi bugün çok yürüdüm acaba ondan mı ki
TugbaLafci deletedmom351 aynen sürekli afedersiniz ama küçük abdeste çıkıyorum zaten 3-4 gündür büyük abdeste çıkıyorum günde 2-3 defa
1234Esra TugbaLafci 😊😊😊 ben 40+1 im ben de de ne nisan var ne açılma ne de suyum geldi heyecandan duramıyorum artık yerimde
RdvanSimgeYlmaz TugbaLafci Fazla yürüdüğüm Zaman bende öyle penguene dönüyorum zor adım atıyorum resmen 🙈
TugbaLafci Nihanozturk benim 3-4 parmak var göğüsümle arasında bide sanki adet ağrısı gibi ağrı gidiyo bide tosbaj oğlumda baskı yapıyo 🙄🙄
zippirana Bugun bütün gün bende aynı durumdaydim ayaga kalkamiyorum baskıdan bu hafta sancim vardi az az ama ben daha 31+2 deyim yarin kontrolum var inşAllah bi sıkıntı olmaz 😞😞