Aylan 3 cm açıklığım var hiç sancı hissetmiyorum doktor sancın bi gelse zaten hemen doğuracaksın o kadar yatkın çatın açıklığın diyor normal sancımı beklemeye devam en geç cuma alıcak eğer yine olmazsa o gün suni sancı olucak :)))) 40. Haftamıza girdik
Deletedmom411 Aylan canım akşam üstü yürüyüşe çık 2 saate yakın yürü, yürümek çok faydalı sancı için. Bende 37+3 üm akşam yürüyüşe çıkacağım bende yumuşama açıklık sancı hiç birşey yok belki biraz yumuşama falan olur 😁
Fatmakorkmaz Aylan ayni durumdayim yarin 40 oluyorum 4 haftadir 3 cm aciklikla bekliyorum 😔 yürüyüş merdiven cikma suquat yapıyorum ama gelmiyor