Susam1 boş yere panik yapma.bnmde ilk gebelik.her gittiğimde canımı sıkıyordu doktorlarım düzgün doktor bulmak için okdr ugrastımki.pat diye söylüyorlar birde senin psikolojini düşünmeden.troit önemli zeka geriliği Falan filan hemen ilaç başlamamız gerek diyor dahiliye gidiyorm.gebelikte beklenen Bi durum cok normal takip edelim biraz gerekirse ilaç başlarız şimdilik gerek yok diyor ki öylede oldu düzeldi.oyüzden takma kafana onlar kendilerini test yaptırıp para almaya odaklamışlar ben bunu öğrendim bu 7aylık hamileliğim boyunca