Merhaba kızlar bugün kontrole gittim bi umut açılmam vardır hemen yatış yapılır diye ama daha bebeğim kanala bile girmemiş hiç sancıda çıkmadı ama Allah’tan hareketleri iyi bebeğimin suyuda. Artık kavuşmak istiyorum napıcaz yürüyüncede belim çok ağrıyor 😔 iyice umutsuz olmaya başladım😔