Merhaba, 12 haftalıkken ve 14 haftalıkken yani bu hafta doktora gittim ama her seferinde bebeğimi uyumuş olarak görüyoruz. Uyanıyo biraz hareket edip tekrar uyuyor hareketleri kesiliyor. Kahvaltı yapıp gittim tatlı da yedim ama 2 kez başıma gelince bende biraz tedirgin oldum. Başına gelen var mi ya da bi sıkıntı mı var acaba endişeliyim