Dudu2019 Lavobaya gittim peçeteyle silerken şeffaf kaygan bisey geldi ama rengi koyu değil açıktı nişanı gelen varsa yada bilen varsa bilgi verebilirmi doktorumada yazdm bakalm googleden baktm ama birsürü resim çıkıyo 🤔
Pcoslubiranne Dudu2019 Miktarı yoğun yapiskan bir akinti Baya el içi kadar falan olabilir.Kanli olabilir.Seffaf da olabilir.
Damla________ Dudu2019 kaç haftalıksınız ? Benim ne çok koyu ne çok açık renkti parçalı gibi bi şey gelmişti
Gulsen4224 Dudu2019 kaygan dediğin gibiysi bi hitabıyla sümüksü deniliyor nişanın gelmiş canım senin hayırlısı olsun
Dudu2019 Pcoslubiranne teşekkür ederim cnm bilgi verdiğin için burayada kaynana görümce vb. konusu açsaydm dolardı valla 🤣🤣bir bilgi almak istedm bir siz yazdınz sağolun 😊
Nuruminci Benim nişanım renksız şefaf ve baya yogun gelmıs tı tabı ben anlamamıştım o an aradan 2 gun gecti doğurdum
Dudu2019 Gulsen4224 deme 😊😊 korkuyorm da zaten 34 üncu haftada bi sancim başlamisti ama icraat yoktu ciğer gelistirici felan vurdular sonrasnda sadece ara ara sanci batma vs düzelmişti bugunde böyle oldu anlamadm nişan ise dediginz gibi doğrurmuyum ki acaba 🤔😁
Gulsen4224 Dudu2019 daha erken aslında nişan için ama dediğin şey nişan gibi geldi bana lekede olabilir
Nuruminci Dudu2019bir kaç Defa üst üste pedimi dahi değiştim ama nişan oldugunu tahmın etmedım cunku geneli kırmızısı pembesi nısani geldiğini soyleyınce bnde ihtımal vermedım
Dudu2019 Damla________ doktorum takip et dedi sancın olacakmı bakalm die belli olur herhalde akşama felan die düşünüyorm nasip artk
Dudu2019 Gulsen4224 beklicem artk herhangi bir belirti daha olursa giderim çok teşekkür ederim hepinize 🤗
Alyak1 Benimde biraz önce aynı şekilde geldi şeffaf yoğun birşey leke kan yoktu bekliyorum bende :) 37+2 haftalıığız