Bsraozturk Kızlar hamileyken ilk bebeğini emzirmeye devam eden var mı aranızda herhangi bi sıkıntı oldu mu bebeklerden birinde?
Pregnantmom Bsraozturk ben şuan 6+3 hamileyim ve hala emziriyorum doktorum 3 4 ay daha emzirebilirsin ama daha sonrası seni cok zorlar dedi o yüzden biraz daha emzirip bıraktirmayı deniycem
Bsraozturk Pregnantmom Bende 7 haftalık hamileyim bebeğim de 1 yaşında devamlı emmek istiyor ve ek gıda almıyor doktorum emzirmeye devam edebilirsin dedi ama çevremdekiler devamlı bıraktır zararlı diyor 🤷🏻♀️ Yemeğe nasıl alıştırıcam bilmiyorum
Pregnantmom Bsraozturk bende aynı durumdayim 14 aylik oğlum ve aşırı memeye düskün ek gida berbat hic bisey yemiyor cocuk doktoruna da sordum kadin dogum doktorunada zehirler falan diyorlar diye asla öyle bişey yok emzirebilirsin dedi