Merhabalar arkadaşlar Ankarada aşkın hocaya gidiyorum. Artk yavaş yavaş doğum yaklasıyor yaklaştıkça insan korkuyor. Aşkın hocaya gidenler doğumlarnz nasldı Sezeryan,Normal doğum? memnun msnz Doğum şeklinizden? Aşkın hoca nasıldi muayeneye gittiğimde cok ilgili çok sevecen memnunum ama birde doğum hikayenizi dinlemek istiyorum gidenlerden☺️