Zynp01 hassas olduğumu düşünmüyorum, seçilen kelimeler irrite edici, cahilce. Doğurursan günahını nasıl çekersin demek ne demek? Normal insanlar gibi yaşamayı hak ediyormuş. Genetiği farklı olunca yaşamayı hak etmiyor mu yani. Bunun kararını bu hanfendi mi veriyor. Buradan başka hiçbir anlam çıkmıyor, savunulacak tek bir kelime yok burada.
Her çocuğun gelişimi kendine özeldir ayrıca, hızlı yada yavaş ama her çocuk öğrenir, eğitim ile herşeyin üstesinden geliniyor. Siz nasılsa öğrenemeyecek derseniz hiçbir çocuk öğrenemez.
Çoğu çocuğun içinde birşeyler kalıyordur onun için birşey diyemem normal gelişim gösteren çocuk için de geçerli, akran zorbalığına uğramak için en ufak şey ismi bile yeterli olabilir hepsi için. Ayrıca her çocuk akademik olarak süper diyebilir miyiz diyemeyiz. Önemli olan kendini idame ettirebilmesi. Ömrümün sonuna kadar yanındayım, arkasındayım. Gücümün yettiğince üstüne koymak için herşeyi yapacağım.