mery_golge kıyamam snaa, yaşamadım böyle bir durum ama seni cok iyi anlıyorum. Biz 12. Haftada nifty yaptırdık eşimle konustuk testlerde bir sıkıntı cıkması durumunda naparız diye. Bu testle sonuç kesin bildiginiz gibi, bizim eşimle Kararımız sonlandırmak olurdu, olaya bir cana kıymak gözüyle bakmadık, ilerisi cocuk için daha zor. Cok sükür herşey yolunda cıktı bizim, doğumdan sonra da komplikasyonlar olur başımızın üstüne, ama öncesinde bile bile bunu göze alamadık biz. Alanlara saygı duyarım o başka. sizin için en dogru kararı yine siz bilirsiniz. Buradaki duygusal yüklenme eleştirmelere bakmayın etkilenmeyin, hiç bir anne baba bile isteye girişmez bu duruma. Allah size sağlıklı evlatlar nasip etsin